خرید عمده پنیر لیقوان عطابخش

مجموعه تولیدی لبنیات و پنیر لیقوان عطابخش از تولیدکنندگان قدیمی، صاحب نام و اولین صادرکننده پنیر لیقوان بصورت رسمی می‌باشد.

مجموعه ما همیشه در صدد بهبود کیفیت و حفط حقوق مصرف‌کننده، در یک خط کاملا روشن و مستقیم حرکت می‌کند.

محصولات و در راس آن پنیر لیقوان ما با نهایت بهداشت و کیفیت جهانی و بین‌المللی با بهترین و عالی‌ترین مواد اولیه تولید و عاری از هر گونه مواد نگهدارنده و شیمیایی، با تلفیقی از صنعت و سنت، تولید می‌شود. نشان تولید با کیفیت ملی، شایسته و لایق این محصول است.

مجوزها و نشان‌های این مجموعه نیز موید این موضوع است.

  • بارکد ملی و بین‌المللی:‌ جهت شناسایی و طبقه‌بندی کالا در فرایندهای زنجیره تأمین. با ثبت مشخصات کالا در بارکد یکتا، مصرف‌کنندگان می‌توانند با اسکن بارکد به مشخصات تولیدکننده دست پیدا کنند و نسبت به پیگیری صحت اطلاعات و اطمینان از اصالت محصول اقدام نمایند.
  • نشان سیب سلامت:‌ نشان سیب سبز بیان کننده سلامتی محصول برای مصرف کننده است. نشان سیب سلامت فقط روی محصولاتی درج می‌شود که استانداردهای لازم برای تولید، نگهداری و توزیع محصول در تولید آن رعایت شده باشد.
  • نشان HACCP:‌ هدف اصلی استاندارد HACCP محافظت از افراد در برابر بیماری‌های ناشی از غذا و جلوگیری از ایجاد و انتشار مواد غذایی آلوده است.
  • نشان ایزو 22000: گواهینامه ایزو 22000 استاندارد ایمنی مواد غذایی بوده که توسط سازمان بین‌المللی ISO ایجاد شده است. این استاندارد نشان‌دهنده تعهد مداوم تولیدکننده در مورد ایمنی مواد غذایی است.
  • نشان ایزو 9001: درج علامت ISO 9001 بر روی یک محصول به معنی کنترل تمام مراحل تولید محصول توسط سیستم مدیریت کیفیت است. گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ خیال مصرف‌کنندگان را از بابت کیفیت محصول و مشابهت آن با محصولات قبلی و بعدی تولیدشده توسط شرکت مربوطه راحت می‌کند.

همچنین همکاری و ثبت سفارش سبد کالایی انواع شرکت‌های دولتی، خصوصی، سازمانی و کارخانجات دولتی و خصوصی، انواع مراکز پخش در سراسر کشور، هایپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ، نشان و گواه این بوده که کیفیت محصولات لبنی و پنیر لیقوان عطابخش 100 درصد تضمینی و دارای ثبات بوده است.

عطابخش با توجه به نیازهای بازار مصرف، پنیر لیقوان را در انواع بسته‌بندی‌های بهداشتی و سالم  400 گرم تا 17 کیلوگرم حلب به مشتری عرضه می‌کند.

 خرید پنیر لیقوان عطابخش بصورت عمده بسته به شرایط شما به صورت ذیل امکان پذیر است:

  1. خرید نقدی همراه با ۵ درصد تخفیف: پس از ثبت سفارش و دریافت پیش‌فاکتور، 50 درصد مبلغ توسط خریدار واریز و مبلغ باقی‌مانده بعد از آماده‌شدن سفارش به حساب مجموعه واریز خواهد شد.
  2. خرید نقدی-اعتباری: بعد از ثبت و دریافت پیش فاکتور، 60 درصد پیش‌فاکتور بعنوان بیعانه به حساب مجموعه واریز شده و باقی‌مانده مبلغ به صورت یک فقره چک صیادی معتبر، که پشت امضای آن ضامنی معتبر خواهد بود، به حساب مجموعه به مدت نهایت 45 روز ثبت خواهد شد.
  3. شرایط کاملا اعتباری: خریدار و یا شرکت‌های پخشی که قصد همکاری با مجموعه بصورت مستمر دارند، یک سند شش دانگ بعنوان عمل به تعهد و تضمین چک که به نام خود شخص خواهد بود، در رهن مجموعه گرو گذاشته و بعد از ثبت سفارش و دریافت پیش‌فاکتور، چکی معتبر و صیادی به نام شخص و با سررسید حداکثر ۴۵ روزه را به مجموعه تحویل داده و بار خود را برداشت خواهند کرد.

طبیعتا پس از پاس شدن چک وضعیت سند آزاد خواهد بود.

توضیحات: تحویل بار از درب کارخانه بوده و هزینه حمل، بیمه و حوادث قهری و غیرقهری بر عهده خریدار خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *